Case

NS

Case

NS

Omni-channel campagne

Omni-channel campagne

CTRL+N heeft in opdracht van de NS een omni-channel campagne gerealiseerd waarin de werkzaamheden van nieuwe projecten werden uitgelicht.

De NS wilde middels deze campagne het bewustzijn omtrent nieuwe werkzaamheden op een nieuwe en innovatieve manier onder de aandacht brengen. CTRL+N heeft een verfrissende offline campagne gerealiseerd, welke compleet is afgestemd op de doelstellingen van de NS. Er is gekozen voor een geel en blauw kleurenschema, die geheel in lijn lag met de huisstijl van de NS. Ook is rekening gehouden met het feit dat het kleurenpalet naadloos zou aansluiten op de digitale uitingen.

Meer informatie

Over het bedrijf

NS

De Nederlandse Spoorwegen (NS) is een Nederlands spoorwegbedrijf. De NS maakt gebruik van het Nederlandse spoorwegnet, dat door ProRail wordt beheerd. Het Nederlandse spoorwegnet is het drukst bereden spoor van de Europese Unie en na Zwitserland en Japan het drukste spoorwegnet ter wereld. Ongeveer 6,5 procent van de gehele bevolking reist iedere dag per trein.De lengte van het spoorwegnet in vergelijking tot het aantal inwoners maakt het tot een van de dichtste netten ter wereld. NS is tot op heden de grootste gebruiker van dit net.

Onze services


Er is een consistente campagne gecreëerd die volledig is afgestemd op de vooraf opgestelde doelstellingen van de NS.

Dat de campagne is ingezet in magazines in plaats van de traditionele kanalen heeft als grootste voordeel dat er een gericht publiek bereikt kon worden. Voor de NS was het van wezenlijk belang om met deze campagne de kloof tussen de digitale en fysieke betrokkenheid bij de werkzaamheden van projecten te overbruggen. Hoewel NS een breed bewustzijn wilde, wilden ze ook gericht zijn in in wie de campagne te zien kreeg. Voor meer informatie over hoe CTRL+N kosteneffectieve campagnes kan implementeren om uw bedrijf te laten groeien, kunt u contact met ons opnemen.

Bekijk website

Clients