Be

Social

Be

Social

Community & care

Community & care

Wat als klantcontact te veel tijd gaat vragen? CTRL+N biedt de oplossing. Creëer een servicegerichte ervaring en ontdek de waarde van interactie met jouw doelgroep.

Benut de kansen die dit online social tijdperk te bieden heeft door de input van jouw doelgroep te stimuleren en interactie te vergroten. De meest waardevolle feedback die je kunt krijgen komt direct vanuit je doelgroep.

Zorg er daarom voor dat de feedback die je online ontvangt op de juiste manier opgevangen, geanalyseerd en verwerkt wordt. Om dit te realiseren heb je focus en een goede aanpak nodig met een duidelijke visie en strategie. Daar helpen wij je graag bij.

Bekijk onze services
Onze visie

Be social. Build a connection. Engage.

Op social media draait het om ‘social zijn’. Creëer daarom interactie en zorg voor engagement met de doelgroep om klanten te binden. Het is essentieel om, naast het plaatsen van de juiste content, aandacht te besteden aan het bouwen van een community, sterke fan- en customerbase. Het bouwen van die community is nauw verbonden met de customer service die het bedrijf biedt.

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door Limitatio (@limitatio) op

Onze services


Gemak en eenvoud zorgen voor de ultieme service ervaring voor de klant. Een goede klachtenafhandeling bindt een klant pas echt.

Neem contact met ons op

Social community building
Laat het aan de specialisten van CTRL+N over om online te groeien. We creëren interactie bij jouw doelgroep en verhogen daarmee het bereik bij je klanten zodat je een sterke community opbouwt.

Vragen en klachten opvolging
Via verschillende kanalen kunnen vragen en klachten binnenkomen. Met de juiste, snelle opvolging is het mogelijk om de customer journey van jouw klant te optimaliseren. Wanneer je een klant goed afhandelt zal de binding met de klant pas echt groot worden.

Administratie
Om te kunnen reageren op de feedback van klanten is het belangrijk om de administratie op orde te hebben. Mogelijke klachten dienen geregistreerd te worden en een goede interne opvolging te krijgen om ze te verminderen. Daarnaast kunnen we jouw bedrijf helpen met het inzichtelijk maken van retour- en refundacties.

Clients