Conceptontwikkeling
Conceptontwikkeling
CTRL+N biedt hulp bij alle marketing facetten die komen kijken bij conceptontwikkeling.
CTRL+N helpt jouw bedrijf bij het op de markt brengen van een nieuw product of idee. Conceptontwikkeling bestaat uit twee fases. De eerste fase bestaat uit het bedenken, onderzoeken en finetunen van de details. Fase twee omvat uitgebreide segmentatie en de realisatie van het concept.
Wij zorgen dat de consument weet waar jouw bedrijf of merk voor staat.
Voordat er concrete stappen worden ondernomen dient de focus te liggen op gedegen vooronderzoek. Dit is een stukje maatwerk en verschilt per markt, segment en concept. Uit onze onderszoeksrapporteren vloeien concrete actiepunten voort. Onze bevindingen en aanbevelingen stellen bedrijven in staat om gericht veranderingen en verbeteringen aan te brengen, die de grootste impact hebben op de kracht en uitstraling van hun merk.
Bij CTRL+N hebben we geen ‘standaardpakketten’ om te verkopen, we bekijken elk onderzoeksproject voor branding met een frisse blik.
MARKTONDERZOEK
CTRL+N voert zowel kwalitatief als kwantitatief marktonderzoek uit in een breed scala van verschillende markten. Zelfs de moeilijk bereikbare consument is voor ons bereikbaar.
SEGMENTATIE
Segmentatie kan bedrijven en organisaties helpen te begrijpen hoe behoeften, meningen of wensen verschillen, en welke segmenten van klanten het meest winstgevend zijn. Zo helpen wij jouw bedrijf bij het effectiever inrichten van processen om zo de winst te maximaliseren.
REALISATIE
De behoeften en doelstellingen zijn bij elk type klant uniek. Aan het begin van uw concept, zal CTRL+ N met u samenwerken om uw conceptdoelstellingen te definiëren en zodra deze zijn vastgesteld, een op maat gemaakte aanpak afstemmen.