Maximaal

Klantcontact

Maximaal

Klantcontact

Emailmarketing

Emailmarketing

Haal het maximale uit jouw klantcontact. CTRL+N is gespecialiseerd in verschillende e-mailmarketing campagnethema’s waarbij gefocust kan worden op de welkomstflow, reactivatie, een achtergelaten winkelwagen, verjaardag, cross-sell of herhaalaankopen.

E-mailmarketing gaat verder dan het versturen van een nieuwsbrief. De kracht ligt bij de juiste informatie op het juiste moment aan de doelgroep te presteren. Met onze gespecialiseerde kennis omtrent e-mailmarketing is het mogelijk om gepersonaliseerd te werk te gaan en jouw e-mails naadloos te laten aansluiten op de customer journey.Van event-driven mails tot transactionele mails en eenmalige acties. Wij zijn experts in het opzetten van de juiste campagnes.

Bekijk onze services
Onze visie

E-mailmarketing is essentieel in de customer journey. Wanneer je e-mailmarketing op de juiste wijze aanpakt, leidt het tot een verhoging in traffic en een groei in omzet.

Het is een krachtig middel met een hoge ROI. Het biedt de mogelijkheid om verschillende doelen te bereiken zoals het genereren van leads, het stimuleren van aankopen en het creëren van extra merkwaarde.

Onze aanpak

CTRL+N is gespecialiseerd in verschillende e-mailmarketing campagnethema’s waarbij gefocust kan worden op de welkomstflow, reactivatie, een achtergelaten winkelwagen, verjaardag, cross-sell of herhaalaankopen. Van event-driven mails tot transactionele mails en eenmalige acties. Wij zijn experts in het opzetten van de juiste campagnes.

Neem contact met ons op
  • null

    ONDERZOEK

    Fase een staat in het teken van dataverzameling, doelgroepanalyse en strategiebepaling om het mailbestand te vergroten. De workflow wordt opgesteld en de juiste tools worden gekoppeld.

  • null

    CREATIE

    Vervolgens creëren we een sterke basis voor de e-mails. We brengen in kaart welke punten essentieel zijn voor de e-mailmarketing van jouw bedrijf en ontwikkelen op maat gemaakte templates voor.

  • null

    PERSONALISATIE

    Om de ontvanger aan te spreken is een persoonlijke benadering van belang. In deze fase gaan we segmenteren en geautomatiseerde campagnes opzetten.

  • null

    OPTIMALISATIE

    We voeren verschillende testen uit en iedere campagne wordt continu gemonitord en geanalyseerd. Zo kunnen kunnen we optimaliseren voor een ultiem resultaat.

Clients