Data

Counts

Data

Counts

Social Analytics

Social Analytics

Ontdek middels social analytics wat de kansen en bedreigingen zijn voor jouw organisatie. Samen ontwikkelen we een doelgerichte data strategie die naadloos aansluit op jouw doelen en groeiambities. 

Facebook, Instagram, LinkedIn en Pinterest. Als bedrijf is het essentieel om op het juiste kanaal vindbaar, zichtbaar en actief te zijn. De content planning is opgesteld en er is een gebalanceerde mix tussen verschillende type posts. Actief wordt er gepland en gepromoot, maar wat is het resultaat?

Inzage in social analytics is essentieel om kansen en bedreigingen te ontdekken en prestatie te meten. CTRL+N ondersteunt bedrijven bij het opzetten van een social analytics strategie.

Bekijk onze services
Onze visie

Monitor de data uit verschillende marketingkanalen en verhoog de prestaties, groei en de impact van campagnes.

Als marketeer ben je verantwoordelijk voor het publiceren en promoten van de juiste content, op het juiste platform. Doordat de waardevolle data die hieruit voortvloeit verspreid is over verschillende platformen, is de kans groot dat het overzicht verloren raakt. Dit leidt tot gemiste kansen en onnodige kosten. Door een efficiënte data rapportage set-up te implementeren, wordt het maximale uit de online marketingactiviteiten van jouw account

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door Limitatio (@limitatio) op

Onze services

Wij volgen de activiteiten van jouw kanalen op de voet. Zo zijn we constant op de hoogte van kansen en bedreigingen die zich voordoen en kunnen we hier op inspelen.

Neem contact met ons op

Data bundeling
Monitor de data uit alle verschillende marketingkanalen in één overzichtelijk dashboard. Hierdoor is prestatie, groei en de impact van verschillende campagnes in één oogopslag te zien. Eén overzicht waarin de prestaties, groei, sociale impact van uw verschillende kanalen en uw campagneresultaten duidelijk zijn.

Enkel relevante data
Onze dashboards worden op maat gemaakt. Hierdoor wordt enkel relevante data getoond. Personen die niet binnen de doelgroep vallen worden op basis van demografische en geografische gegevens uitgesloten. Enkel de cijfers die voor jou belangrijk zijn worden weergegeven. Gebundeld, overzichtelijk en transparant.

KPI’s
Werk naar een doel toe. De vooraf opgestelde KPI’s worden geïntegreerd in het dashboard. Hierdoor kan in een oogopslag bekeken worden of een campagne op schema loopt of dat deze bijgestuurd dient te worden. Vergelijk de verschillende doelgroepen zodat marketingprocessen geoptimaliseerd kunnen worden.

Clients