Meer dan

een bericht

Meer dan

een bericht

Social beheer

Social beheer

Beheer. Optimaliseer. Rapporteer. Een social page beheren is meer dan het plaatsen van een leuk bericht.

Anno 2019 is het essentieel om online aanwezig en vindbaar te zijn. Dit gaat verder dan enkel een mooie website en goede vindbaarheid via Google. Het eerste contactmoment vindt veelal plaats via social media.

CTRL+N stelt op basis van de huidige positie, markt en segment waarin het bedrijf aanwezig is een social marketingstrategie op. Wij zijn gespecialiseerd in het beheren en adverteren op Facebook, Instagram, LinkedIn & Pinterest.

Bekijk onze services
Onze visie

Wij verbinden jouw merk met de juiste doelgroep, creëren interactie en maken fans.

Het beheren van social kanalen is zoveel meer dan enkel het plaatsen van een bericht. Strategie, planning en consistentie zijn een must. Naast dat er gehandeld wordt op basis van de vooraf opgestelde strategie en planning dient er ingespeeld te worden op het moment. Door data gedreven te handelen op basis van eerdere campagnes en constante monitoring kan het maximale uit een social media strategie behaald worden.

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door Roosenstein Wolke since 1886 (@roosensteinwolke) op

Onze aanpak

Van strategie, concept tot creatie. Op basis van de situatieschets worden kansen in beeld gebracht en doelen gesteld. Samen gaan we op zoek naar de juiste tone of voice en stellen we een duidelijk kader op met do’s en don’ts. Wij zorgen dat de gecreëerde content perfect in lijn is met het DNA van het bedrijf.

Neem contact met ons op
  • null

    INTAKE

    Fase één staat in het teken van de intake en analyse. Voordat er content gecreëerd wordt dient de huidige situatie in beeld gebracht te worden.

    Huidige situatie
    De huidige situatie bestaat uit een situatieschets waar allereerst het bedrijf onder de loep wordt genomen. We achterhalen de kernwaarden op basis van de doelen, geschiedenis, het team en de onderscheidende factoren van het bedrijf.

    Vervolgens wordt de (potentiële) klant geanalyseerd. Wie zijn de huidige klanten van het bedrijf, waar bevindt deze klant zich. Een doelgroep analyse wordt uitgevoerd op basis van demografische, geografische gegevens en klantengedrag.

    Social analyse
    Tot slot worden de social kanalen geanalyseerd. Hoe zijn de huidige social kanalen van het bedrijf ingericht, welke content wordt momenteel gecreëerd en hoe wordt deze getarget.

    Kansen & doelen
    Op basis van de huidige analyse worden kansen en doelen opgesteld. Kansen kunnen bestaan uit USP’s van het bedrijf, veranderingen in de markt of bepaalde strategieën die gehanteerd worden. Onder doelen vallen de redenen waarom het bedrijf actief content gaat (laten) creëren en deze pusht via verschillende social kanalen. De contentmix en creatie worden afgestemd op vooraf opgestelde doelen, zoals traffic, groei, online zichtbaarheid, interactie of conversie.

    Tone of voice
    Elk bedrijf heeft een eigen tone of voice die de klanten gewend zijn. Het is belangrijk dat de juiste tone of voice gehanteerd wordt. Vooraf worden keywords genoteerd die bepalend zijn voor de tone of voice van het bedrijf. Samen met do’s en don’ts omtrent copy en fotografie wordt een duidelijk kader geschetst zodat er enkel geschikte en relevante content gecreëerd wordt.

  • null

    CREATIE

    Fase 2 staat in het teken van content creatie. Social beheer is namelijk zoveel meer dan enkel het publiceren van een bericht. Aan de hand van de eerder opgestelde contentmix en agenda zorgen wij dat we inspelen op het moment en de behoefte van de (potentiële) klant.

  • null

    RAPPORTAGE

    De klant dient te allen tijde inzicht te hebben in de geplande, gepubliceerde content en daarbij behorende resultaten. Via efficiënte project management tools kan overzichtelijk content bekeken en goedgekeurd worden en heeft de klant de mogelijkheid om feedback te geven. Via onze custom dashboards kunnen real-time prestaties worden ingezien.

Clients